processSite Logo

Ρητά

Γάμει ἐκ τῶν ὁμοίων· ἢν γὰρ ἐκ τῶν κρεισσόνων γήμῃς, δεσπότας καὶ οὐ συγγενεῖς κτήσῃ.
Πιττακὸς Ὕρρα Λέσβιος

Γρήγορη αναζήτηση

Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΦΡΙΓΙΔΟΥ (5 και 6 Σεπτεμβρίου 394 μ.α.χ.χ.) PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Ἀριστοκλῆς   
Σάββατο, 06 Σεπτέμβριος 2014 16:54

Στις 5 και 6 Σεπτεμβρίου 394 οι στρατοί των εθνικών (με πολλούς Φράγκους, αλλά και μισθοφόρους Αλαμανούς) και των χριστιανών (με πολλούς Γεωργιανούς, Σύριους και Βησιγότθους χριστιανούς φοιδεράτους, καθώς και Αλανούς και Ούννους υποτελείς) συγκρούστηκαν στην Ακηλυϊα (τμήμα της σημερινής Σλοβενίας), στην κοιλάδα του ποταμού Φρίγιδου, στα υψώματα της οποίας ο Φλαβιανός είχε υψώσει μετά από προτροπή των μάντεων δύο μεγάλα αγάλματα, των Θεών Διός και Ηρακλέους. Παρ’ όλο όμως που οι κατά πολύ ολιγότεροι εθνικοί νικούσαν την πρώτη ημέρα (και μάλιστα είχε χάσει την ζωή του ο επικεφαλής των Γεωργιανών Bacurios Hiberios), προδόθηκαν την δεύτερη ημέρα από τους βάρβαρους μισθοφόρους, τους οποίους είχε εξαγοράσει ο Θεοδόσιος, και τελικά ηττήθηκαν και κατασφάχθηκαν.
Ο Αρβογκάστης αυτοκτόνησε για να μην πέσει στα χέρια των χριστιανών, ο δε αυτοκράτορας Ευγένιος πιάστηκε ζωντανός, βασανίστηκε, αποκεφαλίστηκε, και το καρφωμένο σε παλούκι κεφάλι του στάλθηκε σε όλες τις πόλεις της Δυτικής Αυτοκρατορίας για παραδειγματισμό όλων όσων αμφισβητούσαν την εξουσία του Θεοδοσίου. Ο 60χρονος Φλαβιανός κατόρθωσε αρχικά να διαφύγει, αλλά, παγιδευμένος από τους χριστιανούς σε ένα πέρασμα των Ιουλιανών Άλπεων, αυτοκτόνησε και αυτός για να μην πιαστεί ζωντανός (ο συγγραφέας της «Εκκλησιαστικής Ιστορίας» Τυράννιος Ρουφίνος, Tyrannius Rufinus, προτίμησε πάντως την χριστιανικότερη εκδοχή ότι ο Φλαβιανός αυτοκτόνησε επειδή δήθεν συνειδητοποίησε ότι οι Θεοί του ήσαν… ανύπαρκτοι!).

Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο γιὰ τὴν σημερινὴ ἡμέρα μνήμης ἐδῶ. Τίποτα δὲν μποροῦσε νὰ σταματήσῃ τὶς σφαγὲς τῶν Ἐθνικῶν πιά.

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 06 Σεπτέμβριος 2014 17:06
 
Πατρίς, θρησκεία, χωρίς φορολογία PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Ἀριστοκλῆς   
Σάββατο, 06 Σεπτέμβριος 2014 02:03

Ο τίτλος του άρθρου είναι δανεισμένος από σχόλιο αναγνώστη του news247.gr, ο οποίος πέτυχε να αποτυπώσει σε ένα καυστικό σύνθημα το δια ταύτα της χθεσινής αποδοχής από τον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο τροπολογίας 16 γαλάζιων βουλευτών υπέρ της υιοθέτησης αφορολόγητου για μοναχούς και μοναχές των οποίων η σύνταξη δεν υπερβαίνει τα 9.500 ευρώ, με το ΣΥΡΙΖΑ να δηλώνει διπλωματικότατα παρών.
Μία κίνηση που ενδεχομένως σε άλλες εποχές θα περνούσε απαρατήρητη ως ένα από τα “τάματα” των πολιτικών προς άγραν εκκλησιαστικών ψήφων, προκάλεσε κυρίως επειδή για τους υπόλοιπους φορολογούμενους ισχύουν διαφορετικά μέτρα και σταθμά, αλλά και γιατί αποδεικνύει για άλλη μία φορά πως στην Ελλάδα δεν ισχύει “τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ”.

Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο ἐδῶ.

 
Η Εκκλησία μπλοκάρει τα αποτεφρωτήρια PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Ἀριστοκλῆς   
Σάββατο, 06 Σεπτέμβριος 2014 01:59

Μπλόκο στα αποτεφρωτήρια μέσα στα ενοριακά κοιμητήρια βάζει η Εκκλησία της Ελλάδος. Παράλληλα, ζητεί την απόφαση για την καύση ή την ταφή του σώματος να έχουν λάβει εν ζωή οι εκλιπόντες και όχι οι συγγενείς τους.

Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο ἐδῶ.

 
Την καθιέρωση ως «γενοκτονία» και των Ελλήνων Εθνικών από τους Χριστιανούς, ζητά το ΥΣΕΕ! PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Ἀριστοκλῆς   
Τετάρτη, 03 Σεπτέμβριος 2014 00:03

Την καθιέρωση ως «γενοκτονία» και των Ελλήνων Εθνικών, δηλαδή και των... ειδωλολατρών, των οπαδών του 12θεου, από τους Χριστιανούς, ζητά ενόψει της διαμόρφωσης και ψήφισης του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών, που ως γνωστόν εκπροσωπεί στη χώρα μας τους εναπομείναντες πιστούς στους θεούς του Ολύμπου! Το ΥΣΕΕ με ανοιχτή επιστολή-ανακοίνωση προς τη Βουλή και τους βουλευτές κάνει λόγο για «a la carte» αντιρατσιστικό νόμο που πολιτικοποιεί την άποψη.Μιλώντας στην «Ε» ο γενικός γραμματέας του Υπάτου Συμβουλίου κ. Βλάσης Ρασιάς που κατά καιρούς βρέθηκε στον νομό σε τελετές για το Δωδεκάθεο θα αναφερθεί στη γενοκτονία ως πρακτική ανά τους αιώνες επισημαίνοντας μας:«Η γενοκτονία, ως πρακτική, έχει καταχωρηθεί θεωρητικά από πολύ παλιά, από τα μέσα της πρώτης χιλιετίας πριν την απαρχή της χριστιανικής χρονολόγησης, τότε που ένα εξόριστο στη Βαβυλώνα ιερατείο προσπαθούσε να σταθεροποιήσει την ταυτότητα των πιστών του μέσω του μίσους προς τους άλλους. Φούντωσε ωστόσο ιστορικά η γενοκτονία, μόνον κατά τους μεταχριστιανικούς αιώνες, όταν αυτό το μίσος προς τους άλλους έγινε απαιτούμενο δύο νέων, επεκτατικών κλάδων του μονοθεϊσμού, του Χριστιανισμού και του Μωαμεθανισμού, που θεώρησαν ότι είχαν τάχα εντολή από τον θεό τους να υποτάξουν σε αυτόν όλα τα έθνη της γης.

Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο ἐδῶ.


 
Μία ἐπανάληψις γιὰ τοὺς δυσμαθεῖς PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Ἀριστοκλῆς   
Δευτέρα, 25 Αύγουστος 2014 00:25

...υπάρχουν και οι αμέτρητες γενοκτονίες των εθνών που υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τις προαιώνιες Θρησκείες τους με χρήση τρομερών θηριωδιών και ωμοτήτων. Η Σκυθόπολη για τους Έλληνες, το Βερντέν για τους Σάξωνες, οι σταυροφορίες, οι κατασφαγές των ιθαγενών της αμερικανικής ηπείρου, είναι μερικά μόνον από τα άπειρα ανδραγαθήματα του επεκτατικού "μονοθεϊσμού".

Ὁλόκληρη ἡ ἀνακοίνωσις ἐδῶ.

 
Η Αρχαία Αμφίπολη PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Ἀριστοκλῆς   
Τετάρτη, 13 Αύγουστος 2014 21:01

Ο κύκλος
Μοναδικός σε διαστάσεις και σε επιμέλεια, χωρίς αντίστοιχό του στη Μακεδονία και στα Βαλκάνια, ο τύμβος της αμφίπολης φθάνει τα 23 μέτρα ύψος με 158,40 διάμετρο και περίβολο ύψους 3 μέτρων αποτελούμενο από μαρμάρινες βάσεις, ορθοστάτες, ανωδομή και επιστέψεις. Ολόκληρη κατασκευή δηλαδή, από λευκό καλοδουλεμένο μάρμαρο Θάσου, η οποία συγκρατείται στη θέση της από αντίθημα, δηλαδή αφανή τοίχο από πωρόλιθο έτσι που το συνολικό πάχος της κατασκευής να ανέρχεται σε 130 εκατοστά. Αυτός ο περίβολος εξάλλου για τον οποίο θα πρέπει να απαιτήθηκαν περί τα 2.500 κυβικά μαρμάρου είναι ένας τέλειος κύκλος κατασκευασμένος με απίστευτη γεωμετρική ακρίβεια, όπως επισημαίνει με θαυμασμό ο αρχιτέκτονας της ανασκαφής κ. Μιχάλης Λεφαντζής. «Αυτό το έργο υλοποιήθηκε από αρχιτέκτονα που είχε υψηλή γνώση της γεωμετρίας. Αρκεί να αναφέρω ότι χρησιμοποιεί το π: 3,14 αντί του 3,17 των Αιγυπτίων, που ήταν ως τότε σε χρήση» αναφέρει συγκεκριμένα.

Κατασκευασμένος στα τέλη του 4ου αιώνα π.Χ. (325-300 π.Χ.) συμπίπτει εξάλλου ιστορικά «με μια εποχή κατά την οποία συμβαίνουν πολλά και δραματικά γεγονότα στη Μακεδονία και στην αμφίπολη ειδικά, με τις διαμάχες των επιγόνων του Αλέξανδρου και τον θάνατο της Ρωξάνης και του μικρού Αλέξανδρου Δ΄ κατόπιν διαταγής του Κάσσανδρου, ενώ παράλληλα στρατηγοί και ναύαρχοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου σχετίζονται με την περιοχή», όπως λέει η κυρία Περιστέρη.

Το λιοντάρι
Με έκταση 20 στρεμμάτων ο τύμβος φέρει στην κορυφή του μία τετράπλευρη κτιστή κατασκευή (9,95 Χ 9,95 Χ 5,30 μέτρα), η οποία αρχικώς είχε θεωρηθεί από τον πρώτο ανασκαφέα Δ. Λαζαρίδη ταφικό σήμα. «Στην πραγματικότητα πρόκειται για το θεμέλιο του βάθρου επάνω στο οποίο βρισκόταν ο Λέων της αμφίπολης» λέει ο κ. Λεφαντζής. Η έρευνα του ιδίου σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων είχε ως αποτέλεσμα τον εντοπισμό 400 και πλέον μαρμάρινων αρχιτεκτονικών μελών γύρω από το άγαλμα που ανήκουν στον περίβολο του τύμβου (ορισμένα ενσωματωμένα στο βάθρο του λιονταριού).«Ολα τα μέλη του περιβόλου είναι της ίδιας τεχνοτροπίας με το λιοντάρι» επισημαίνει. «Για μένα μάλιστα η τυπολογία αυτού του περιβόλου δεν υπάρχει αλλού στη Μακεδονία. Αρχιτεκτονικά πρόκειται για ένα υβρίδιο». Οσον αφορά τον Λέοντα, «Με ύψος 5,30 μέτρα και συνολικό με το βάθρο του 15,84 μέτρα, έχει μακεδονικό εμβάτη με ημικίονες και ασπίδες στο βάθρο του» προσθέτει. «Επιπλέον είχε δημιουργηθεί με οπτική διόρθρωση, έτσι ώστε να είναι ορθά ορατός από απόσταστη 100 μέτρων και ύψος 30».

Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο ἐδῶ.

 
Ἀκατάλληλοι γιὰ Πνευματικοὶ Ἡγέτες οἱ Χριστιανοὶ Παπάδες! PDF Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την Ἀριστοκλῆς   
Κυριακή, 03 Αύγουστος 2014 19:08

Νέα κόντρα ξέσπασε ανάμεσα στον Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Άνθιμο και τον δήμαρχο της πόλης, Γιάννη Μπουτάρη. Αυτή τη φορά αφορμή στάθηκαν οι δηλώσεις του δημάρχου, ότι θα αναγράψει στις ταμπέλες των οδών της πόλης, μαζί με τις υπάρχουσες ελληνικές ονομασίες, από κάτω, ονομασίες ξένων προσωπικοτήτων, που πέρασαν, ιστορικά, από τη Θεσσαλονίκη.

«Θα βρω νεολαίους και θα ξηλώσω τις πινακίδες που θα βάλει ο Μπουτάρης και θα αναγράφουν Τουρκικά ονόματα, κάτω από τις Ελληνικές ονομασίες των Οδών της πόλης μας», προειδοποίησε ο Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης, Άνθιμος, κατά την Κυριακάτικη Θεία Λειτουργία, από τον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης.

Ὁλόκληρο τὸ ἄρθρο ἐδῶ.

Ἡ ἰδέα τοῦ δημάρχου Θεσσαλονίκης εἶναι προβληματική, κυρίως μὲ τὸ κριτήριο ξένος. Θὰ χρησιμοποιηθοῦν κριτήρια θρησκευτικά, γλωσσικὰ ἢ τοπικά; Οἱ Ἐβραῖοι τότε ἦταν Ὀθωμανοὶ ὐπήκοοι, τώρα εἶναι Ἕλληνες ὑπήκοοι. Βλαχόφωνοι, Σλαβόφωνοι, Ἑλληνόφωνοι Μουσουλμάνοι, Τουρκόφωνοι Ῥωμηοὶ Κωνσταντινουπολῖτες, Σμυρναῖοι εἶναι ξένοι ἢ ντόπιοι;

Ἠ συμπεριφορὰ ὄμως τοῦ Θεσσαλονίκης Ἀνθίμου εἶναι ἀπαράδεκτη. Τὸ Πολίτευμα τοῦ παρέχει τὶς δυνατότητες διαμαρτυρίας καὶ φυσικὰ θὰ τὸν προσέχουν περισσότερο ἀπὸ τὶς καθαρίστριες.

Τώρα γνωρίζουμε ἐπακριβῶς ποίοι εἶναι ὑπαίτιοι γιὰ τὴν κακίστη συμπεριφορὰ συνδικαλιστῶν καὶ ἄλλων 'ἀγωνιστῶν δημοκρατικῶν καὶ πατριωτικῶν ἀγώνων'.

Οἱ παπάδες εἶναι κακὰ πρότυπα γιὰ τὴν κοινωνία. 


 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 10 από 500

Τηλέγραφος

Ελληνικό Ημερολόγιο

Λυκο/φωνίες

  • Ώστε ψάχνεις που πήγαν οι έντιμοι πολιτικοί;
    Ψηφοφόρε μου… Σ’ ακούω που μονίμως παραπονούμενος μου βγαίνεις. Δεν υπάρχουν, λες, τίμιοι πολιτικοί. Δεν υπήρξαν ποτέ λες. Δεν είναι κανένας τους. Είναι αλήθεια πως ένα μικρό δίκιο το έχεις. Είναι όμως εξίσου αλήθεια πως αυτό το πρόσεξες τα τελευταία χρόνια. … Continue reading
© 2015 12830.gr: Το portal για την Ελληνική Θρησκεία
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.